mastervario R3L
W pełni automatyczny system parkingowy premium dla długich i wąskich działek.
MasterVario R3L – wysoki regał dla pojazdów, zapewniający do 60 miejsc postojowych.
Systemy półkowe (regałowe) są zaprojektowane na podobieństwo magazynu wysokiego składowania i różnią się od systemu wieżowego dodatkową osią ruchu. Są specjalnie przeznaczone dla wąskich działek i wąskich brył budynków. System półkowy może zostać zainstalowany w wersji nadziemnej, podziemnej lub jako kombinacja obu tych wariantów. MasterVario R3L posiada takie same cechy co system wieżowy, ma jednak jeszcze jedną zaletę polegającą na zastosowaniu dodatkowej osi ruchu urządzenia transportującego pojazdy. Pozwala to na ustawienie do dziesięciu pojazdów jeden za drugim. Moduły (rastry) mogą przez to zostać zapełnione podwójnie lub nawet potrójnie.
Na każdym poziomie możliwe jest utworzenie do 30 miejsc postojowych. Także w tym systemie automatycznym całkowita ilość miejsc postojowych nie powinna przekroczyć 50-60 na system/kabinę transferową, aby móc nadal zapewnić szybkie czasy dostępu do zaparkowanych pojazdów. Typ MasterVario R3L jest właściwym wyborem dla podłużnych działek. Od kompaktowej osobówki aż po duże SUV’y – system MasterVario R3L samodzielnie rozpozna wysokość pojazdu i znajdzie dla niego odpowiednie miejsce.
Oprócz tworzenia miejsc postojowych dla samochodów o standardowych wymiarach i standardowej masie, na zamówienie możliwa jest także realizacja rozwiązań niestandardowych. Może także w tej inwestycji indywidualne dopasowanie projektu jest możliwe?
WYSZUKIWARKA PRODUKTÓW
Typ rozwiązania
Informacje o MasterVario R3L
- Dla maksymalnie 50-60 pojazdów na każdą kabinę transferową
- Wymagana działka: podłużna
- Warianty systemu: nadziemny i/lub podziemny
- W pionie: do 10 kondygnacji (poziomów)
- W poziomie: do 30 miejsc postojowych na poziom
- Wymiary pojazdu: długość do 520 cm, szerokość do 215 cm (opcjonalnie dostępne inne, także 2 różne wysokości pojazdów)
- Obciążenie standardowe: 2.500 kg na miejsce postojowe (opcjonalnie wyższe na zamówienie)
- Układ miejsc: jeden, dwa lub trzy rzędy do 10 pojazdów obok siebie, na prawo i/lub lewo od urządzenia transportującego pojazdy, wzdłużne ułożenie pojazdów
- Sterowanie: kontrola dostępu poprzez transponder, zdalne sterowanie
- Kabina transferowa: położenie na poziomie gruntu względnie w suterenie
- Przemieszczanie pojazdów w strefie przechowywania zapewnia urządzenie transportujące o poziomym i pionowym przesuwie, opcjonalnie z dodatkową boczną windą
- Urządzenie obracające (obrotnica) możliwa opcjonalnie
- Optymalne czasy dostępu
- Bezpieczne przechowywanie pojazdów
- Ochrona przed kradzieżą i uszkodzeniem
- Bezpieczny dostęp do parkingu bez wąskich ramp i ciemnych przejść
- Zabudowana przestrzeń zredukowana nawet do 50% - w porównaniu do miejsc tradycyjnych
- Oszczędność miejsca na zbędne rampy i drogi dojazdowe
- Oszczędność ilości kondygnacji garażu łącznie z wyposażeniem (oświetleniem, wentylacją, instalacją tryskaczową)
- Skrócenie czasu budowy
- Wykorzystanie zaoszczędzonego zakresu budowy na dodatkową przestrzeń parkingową lub dla celów gospodarczych
- W wielkomiejskich budynkach mieszkalnych i firmowych
- Dla zwiększenia ilości miejsc postojowych w biurowcach, budynkach mieszkalnych lub firmowych
- Dla zwiększenia ilości miejsc w garażach podziemnych i wielopoziomowych np hotelach
- Więcej miejsc postojowych dla dealer’ów samochodowych i wypożyczalni lub magazynów pojazdów
- Dla celów wystawienniczych