mastervario R2L
W pełni automatyczny wieżowy system parkingowy premium.
MasterVario R2L pozwala na stworzenie wielu miejsc postojowych przy wykorzystaniu do tego celu bardzo małej powierzchnii.
Wieżowy system automatyczny od KLAUS Multiparking może sprawdza się szczególnie wtedy, gdy mamy do dyspozycji małą powierzchnię terenu. W zamian system wieżowy jest rozbudowany w górę lub w dół – pojazd jest transportowany przy pomocy windy, a następnie bezpiecznie ustawiany na wolnym miejscu. Jeden system może składać się z 15 poziomów jeden nad drugim oraz z 1 do 6 miejsc postojowych na każdym poziomie, oferując maksymalnie do 50 miejsc miejsc postojowych na małej powierzchni.
System MasterVario R2L to rozwiązanie premium zapewniające krótkie czasy dostępu przy minimalnym zapotrzebowaniu na powierzchnię terenu. Dodatkowe urządzenie obrotowe (obrotnica) zainstalowane w kabinie transferowej umożliwia komfortowe wjeżdżanie i wyjeżdżanie, zawsze przodem. Od kompaktowej osobówki aż po duże SUV’y – system MasterVario R2L samodzielnie rozpozna wysokość pojazdu i znajdzie dla niego odpowiednie miejsce.
Oprócz tworzenia miejsc postojowych dla samochodów o standardowych wymiarach i standardowej masie, na zamówienie możliwa jest także realizacja rozwiązań niestandardowych. Może także w tej inwestycji indywidualne dopasowanie projektu jest możliwe?
WYSZUKIWARKA PRODUKTÓW
Typ rozwiązania
Informacje o MasterVario R2L
- Dla maksymalnie 50 pojazdów
- Wymagana działka: mała
- Warianty systemu: nadziemny i/lub podziemny
- W pionie: do 15 kondygnacji (poziomów)
- W poziomie: 1-6 miejsc postojowych na poziom
- Wymiary pojazdu: długość do 520 cm, szerokość do 215 cm (opcjonalnie dostępne inne, także 2 różne wysokości pojazdów)
- Obciążenie standardowe: 2.500 kg na miejsce postojowe (opcjonalnie wyższe na zamówienie)
- Układ miejsc: jeden, dwa lub trzy rzędy, na prawo i/lub lewo od windy (szybu), wzdłużne ułożenie pojazdów
- Winda: do pionowego transportu na odpowiednią kondygnację (poziom) i przekazanie pojazdu do strefy przechowywania
- Sterowanie: kontrola dostępu poprzez transponder, zdalne sterowanie
- Kabina transferowa: położenie na poziomie gruntu względnie w suterenie
- Urządzenie obracające (obrotnica) możliwa opcjonalnie
- Optymalne czasy dostępu
- Bezpieczne przechowywanie pojazdów
- Ochrona przed kradzieżą i uszkodzeniem
- Bezpieczny dostęp do parkingu bez wąskich ramp i ciemnych przejść
- Zabudowana przestrzeń zredukowana nawet do 50% - w porównaniu do miejsc tradycyjnych
- Oszczędność miejsca na zbędne rampy i drogi dojazdowe
- Oszczędność ilości kondygnacji garażu łącznie z wyposażeniem (oświetleniem, wentylacją, instalacją tryskaczową)
- Skrócenie czasu budowy
- Wykorzystanie zaoszczędzonego zakresu budowy na dodatkową przestrzeń parkingową lub dla celów gospodarczych
- W wielkomiejskich budynkach mieszkalnych i firmowych
- Dla zwiększenia ilości miejsc postojowych w biurowcach, budynkach mieszkalnych lub firmowych
- Dla zwiększenia ilości miejsc w garażach podziemnych i wielopoziomowych np hotelach
- Więcej miejsc postojowych dla dealer’ów samochodowych i wypożyczalni lub magazynów pojazdów
- Dla celów wystawienniczych